Υποστήριξη Πελατών

Η διαρκής μας προσπάθεια είναι να παρέχουμε υπηρεσίες σε προσωπική βάση, διαμορφωμένες κατά τρόπο τέτοιο ώστε να αντιδρούμε  γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες  των πελατών μας.
                               
Η πολύχρονη εμπειρία,  μας επέτρεψε να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και τις χρονοβόρες διαδικασίες στο ελάχιστο, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε από κοντά τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας.
                            
Πολλές φορές οι ανάγκες των πελατών είναι επείγουσες και απαιτούνται ταχύτατες ενέργειες.
                             
Επειδή υπάρχει η πιθανότητα το σχετικό αίτημα να απευθυνθεί σε αναρμόδιο και να υπάρξει καθυστέρηση, αναπτύξαμε το Πρόγραμμα  Εξυπηρέτησης  Πελατών.
  
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας,  επιλέγουμε ένα υπεύθυνο ο οποίος παρέχει συμβουλές σε ασφαλιστικά θέματα, διαχειρίζεται τις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, παρακολουθεί και εξυπηρετεί την τοποθέτηση του κινδύνου και τέλος υποβάλλει και εισπράτει τις απαιτήσεις.
     
Σε περίπτωση που οι ανάγκες των πελατών λόγω όγκου εργασιών, δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από ένα μόνο άτομο, επιλέγεται μία ομάδα αποτελούμενη από ένα υπεύθυνο για την τοποθέτηση του κινδύνου, έναν υπεύθυνο για τις ζημιές και έναν συντονιστή, αρμόδιο για τις επαφές με τον πελάτη μας.